Zakelijke dienstverlening

Opleiding in beeld

Past Zakelijke dienstverlening bij jou?

Met een opleiding in de zakelijke dienstverlening kun je in veel verschillende beroepen en bedrijven aan de slag. Je kunt kiezen voor een administratieve, commerciële, logistieke of financiële baan. Zo kun je bijvoorbeeld gaan werken als commercieel medewerker bij financiële bedrijven en handelsondernemingen. Als administratief medewerker bij een woningcorporatie. Of als secretaresse bij een groothandel of in het midden- en kleinbedrijf. Er is zeker ook voor jou een baan die bij je past.

We bieden ook cursussen Computervaardigheden.

Jouw eigenschappen

  • Je bent klantgericht en sociaal.
  • Je bent nauwkeurig en zorgvuldig.
  • Je kunt goed samenwerken.
  • Je bent communicatief vaardig.
  • Je bent representatief.


Mogelijke beroepen

  • receptionist telefonist
  • secretaresse
  • administratief medewerker
  • commercieel medewerker
  • financieel administratief medewerker
  • logistiek medewerker

In de richting zakelijke dienstverlening kun je bij ons zowel mbo-opleidingen volgen als de branche-erkende opleidingen van de Landelijk Samenwerkende Secretariaats Opleidingen (LSSO) en de Nederlandse Associatie voor Examinering. Je kunt halverwege de opleiding in sommige gevallen ook switchen tussen een LSSO-opleiding en een vergelijkbare mbo-opleiding, en andersom. De branche-erkende opleidingen zijn modulair opgebouwd. Dat betekent dat je ook één of meerdere losse modules kunt volgen, waarvoor je een certificaat krijgt.

Daarnaast bieden wij diverse communicatietrainingen aan, die ondersteuning bieden aan elke organisatie.

Maatwerk
Heeft uw organisatie een vraag omtrent een opleiding, cursus of vaardigheid die niet genoemd staat in ons aanbod, dan kunnen wij deze voor u op maat maken en aanbieden.

Nieuws

Oudere medewerker moet opleidingswens uiten

14 januari 2015 - Werkgevers investeren eerder in scholing van oudere werknemers als deze werknemers expliciet aangeven dat ze interesse hebben in het volgen van een opleiding.