Stages
Inhoud
Een website is nooit klaar. Na het afronden van je nieuwe website begint het pas echt. Maar waar beginnen? Je krijgt te maken met thema’s als optimalisatie, content, het online landschap rondom je website, vindbaarheid in Google (SEO) en uiteindelijk ook wellicht adverteren via Google (SEA). Je moet als ‘contentmanager’ tegenwoordig goed op de hoogte zijn van de trends en je site kunnen optimaliseren voor de kritische klant (en Google). Na deze training kun je je website optimaliseren en inzetten als heuse omzet machine.
Je krijgt de volgende Vakken
- customer journey
- werken met doelen en doelgroepen
- optimalisatie (content, lay-out, pillar page, structuur, call to actions, cross sell)
- online landschap rondom je website (social media, e-mail, etc.)
- de wereld van Google (SEO, SEA en Analytics)
Studielast
Studieduur | 2 avonden |
Leeruren | 2,5 uren les en circa 2 uur zelfstudie per week |
Lesmoment | dinsdagavond |
Toelating
Je dient minimaal te beschikken over mbo werk- en denkniveau. Start bij voldoende deelname. Je dient CMS toegang te hebben tot een (eigen) website.
Examen
Er is geen afsluitend examen.
Diploma
Na afloop van de training ontvang je een bewijs van deelname van ROC Friese Poort Bedrijfsopleidingen.
Kosten
Scholingskosten | € 195,00 |
---|---|
Prijs (bij betaling 1x) | € 195,00 |
BTW | vrijgesteld |
Startdata
Leeuwarden | nader te bepalen Inschrijven |
Ervaringen van onze studenten
Contact

Al je vragen kun je aan ons stellen via: