Stages
Inhoud
Als ondernemer moet je met je (toekomstige) klant communiceren. Maar hoe vlieg je dit aan? Welke kanalen zet je in? Facebook, Instagram, Twitter, e-mail, allemaal? En wat communiceer je, op welke toon, en hoe vaak plaats je een bericht? Je leert in deze training alles over content. Bijvoorbeeld welke trends er zijn op gebied van contentmarketing of welke types content er zijn. Na de training kan je een persona maken, een audit (scan) doen van je huidige en nieuwe content. En tot slot maak je zelf een strategie en kalender voor jou bedrijf.
Je krijgt de volgende Vakken
- wat is content
- persona('s) maken (wie is je klant)
- audit (content types, thema's)
- strategie en contentkalender
- trends en ontwikkelingen
- campagnes
Studielast
Studieduur | 2 avonden |
Leeruren | 2,5 uren les en circa 2 uur zelfstudie per week |
Lesmoment | dinsdagavond |
Toelating
Je dient minimaal te beschikken over mbo werk- en denkniveau. Start bij voldoende deelname. De inschrijving sluit 8 dagen voor de startdatum. Je dient CMS toegang te hebben tot een (eigen) website.
Examen
Er is geen afsluitend examen.
Diploma
Na afloop van de training ontvang je een bewijs van deelname van ROC Friese Poort Bedrijfsopleidingen.
Kosten
Scholingskosten | € 195,00 |
---|---|
Prijs (bij betaling 1x) | € 195,00 |
BTW | vrijgesteld |
Startdata
Leeuwarden | nader te bepalen Inschrijven |
Ervaringen van onze studenten
Contact

Al je vragen kun je aan ons stellen via: